יום שני, 19 בספטמבר 2022

הלם! מעיין אשכנזי חושפת במפתיע: "אנימטופלת! לא אחזור לריאליטי!" זאת הסיבה שחשפה!

מעיין אשכנזי שנכנסה לחיינו בתור דיירת האח הגדול,
ניצלה היטב את דק' התהילה שקיבלה והצליחה למנף את
הקריירה שלה, בעקבות ההצלחה היא קיבלה הצעות רבות
בתחום,קיבלה קמפיינים והשתתפה בין היתר בהישרדות וחזרה
למרכז הבמה! האם זה הספיק לה?!




מעיין אשכנזי החליטה לענות על שאלות אישיות ומקצועיות והצליחה
להפתיע את כולם,כאשר נשאלה אם תיכנס שוב לאח הגדול ענתה:
"אני הכי מתגעגעת בעולם, אז האינסטינקט הראשוני הוא כמובן להגיד שכן,
אבל במחשבה קצת יותר בוגרת ושקולה, אני חושבת שאני לא במקום שהייתי אז."
בהמשך הוסיפה: "לא הפריע לי להיות 100 ימים מחוץ לבית שלי ומנותקת מהכל,
היום אני במקום אחר."


מעיין הוסיפה: "אני חייבת ביומיום את הביטחון והיציבות שיש לי בבית. אני לא שואלת
עוד ריאליטי אני דווקא בעד אבל 100 ימים גדול עליי כרגע".
מעיין נשאלה שאלות לא פשוטות על מצבה היום ועל הקשר בין
תוכניות ריאליטי למצבה הנוכחי והאם הייתה אצל פסיכולוג: "כן, עד לא מזמן הייתי מטופלת.
הלכתי כדי לקבל כלים שיעזרו לי להתמודד עם משהו ספציפי בחיים שלי".
עוד הוסיפה: במקום שאני נמצאת בו, היום זה פחות מתאים ביחס לאיפה שהייתי אז.
החוויה היא של פעם בחיים עבורי, אלא אם יציעו לי סכום שאי אפשר לסרב לו".
מעיין מחליטה לפתוח הכל ולשתף את כולם במצבה הנוכחי היום
ועד כמה היא במקום אחר!!
האם הסיבה שטופלה על ידי פסיכולוג גורמת לה לוותר על ריאליטי?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה