יום שבת, 10 בספטמבר 2022

מפתיע! אביחי אוחנה שזכה באח הגדול בצעד דרמטי: "הפסדתי בחיים! סלבס סוג ז'" זה מה שעשה!

אביחי אוחנה שהיה בעבר דייר האח הגדול ויצא בתורה
מנצח הגדול של העונה, היה אהוב במיוחד על הצופים
וקיבל אהבה מרוב הדיירים ועד עכשיו הוא זוכה לאהבה
מקהל המעריצים, אלא שבחודשים האחרונים הוא נעלם ומתברר
שהייתה לו סיבה להחלטה.





אביחי שיצא מהבית עם מיליון שקלים וזוגיות עם מעיין אשכנזי, ניסה
לשלב את ההנאות בחייו וגם עסקים,הוא החל להרצות ונכנס שותף
בעסקים בין היתר פתח פלאפל עם קונספט מיוחד, אלא שאחרי הפרידה
עם מעיין אשכנזי בעקבות זוגיות חדשה ותקופת הקורונה שלא הייתה לטובת
העסקים,החליט אביחי לעבור חזרה לאילת.


ההחלטה הייתה לא פשוטה אבל הוא החליט לפתוח בדף חדש בחייו, מתברר
שאחרי כמה מחשבות הוא החליט גם לעשות צעד מפתיע בפוסט
שהעלתה אחרי תקופה ארוכה החליט לשתף מחייו האישיים:"היי גם לכם יודע
שנעלמתי תקופה מכל המדיות לא שאני כזה פעיל גדול על כל מקרה אני נרגש
לשתף במשהו שהרבה זמן כבר אני עובד עליו".
עוד כתב: "בעידן של רשתות חברתיות תפיסת העצמי קצת נעלמת לנו והקרב על
תשומת לב רק הולך ונהיה גדול ומכוער יותר", עוד הוסיף וכתב: "אני הולך לחשוף
מנקודת המבט שלי איך זה להפוך מאנונימי למפורסם בן לילה והאם זה שווה את זה
ואיך זה נראה מהצד השני ההצלחות הנפילות ומה שביניהם. בנוסף אם במקרה כבר
הגעתם לריאליטי טיפים איך לעשות את זה ולא להישאב פנימה."
עוד כתב אביחי ועורר סערה: "סלב סוג ז'; הפסדתי בחיים!".
עבר תקופה קשה מאז האח הגדו?!
זה הצעד המפתיע שעשה אביחי אוחנה!
.



אביחי אוחנה כתב
ספר חדש! הנה ממש כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה