יום שבת, 10 בספטמבר 2022

לא פשוט!! קאזם חושף בדמעות את הסיבה שעדיין לא ראה את אמו ומשפחתו!

קאזם חלילה אמנם הודח מבית האח הגדול כבר
לפני מספר ימים ונראה שהוא לא מצליח לחזור לעצמו
מאז ההדחה, אמנם קאזם מוצף בראיונות ומנסה להנות
ממה שאפשר מההצלחה אחרי האח הגדול ובכל זאת קאזם
לא נפגש עם אמו ומשפחתו כמו שקיווה שיקרה!




במהלך העונה באח הגדול,קאזם דיבר הרבה על אמו ומשפחתו,
הוא דיבר על הנתק שהיה בניהם אחרי שגילה שיצא מהארון ובהמשך
שיתף בשמחה שהקשר בניהם חודש בטרם הכניסה לאח הגדול.
אלא מה שהוא לא ידע שהמשפחה שלו עברה תקופה מורכבת
בזמן שהיה באח הגדול,תחילה הוציאו מכתב שהם לא מכירים בו
ובהמשך החליטו לשנות את דעתם.

קאזם שיצא דיבר ישר עם אמו וציפה כבר לפגוש אותה אחרי
האח הגדול,קאזם ציפה לראות את כל משפחתו ישר אחרי האח הגדול,
אלא מי שקיבלו אותו היו חבריו ודינה.
משפחתו בחרה לא להגיע ויש לכך סיבה, קאזם שהבין בהמשך
ועודכן על הדרמה בכה ולקח קשה מאוד את ההחלטה 
של המשפחה לקחת שוב צעד אחורנית.
קאזם התראיין בימים האחרונים לצינור וחשף בבכי על המצב המורכב
היום עם אמא שלו ומשפחתו.
קאזם שיתף בכאב: "הלוואי והייתי נמצא במציאות אחרת". הוא הוסיף: "
יצאתי רק מהבית ,אני חושב שכל המתמודדים שיצאו ,דבר ראשון שהם רואים
אלו המשפחות,ואני לא!". הוא המשיך לשתף בכאב: "עוד לא פגשתי את 
אמא שלי מאז שיצאתי!", כאשר נשאל אם הוא פגוע? ענה: "אני לא רק פגוע!
אני נקרע מבפני,אני רק רוצה לראות את אמא שלי!".
בהמשך החליט לחשוף את הסיבה למה הוא לא יכול לפגוש את אמו!!
זאת הסיבה המפתיעה!
.



קאזם חושש להגיע
לכפר שיפגעו בו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה