יום שבת, 17 בספטמבר 2022

מפתיע! אילנית לוי משתפת בקשיים בחייה: "זה היה לי קשה! חשבתי שאלירז יהיה גרוע!"

אילנית לוי שהייתה בטוחה שהיא יודעת להסתדר עם
פרידות במיוחד מתברר שהיא טעתה ובגדול!
אמנם אילנית צלחה את הפרידה מליאם אחרי שהוא התגייס
לצבא אלא דווקא את הפרידה מאריאה שנכנסה לגן
החדש ,פה זה כבר היה יותר קשה עבור אילנית.




בזמן שמדינה שלמה התגרשה ב1 בספטמבר כאשר הילדים הלכו
ללימודים ולגנים, היו לא מעט הורים שאפילו שמחו וחיכו
לחופש מהילדים.
אלא נראה שיש אמא אחת שלא ממש חיכתה לתחילת המסגרות,
מדובר באילנית לוי שחשפה את ההתרגשות שחוותה.


אילנית החליטה לשתף בתוכניתה שלה ושל גלית גוטמן: "פעם לא הייתי
מהאימהות שסופרות את הדקות באוגוסט. אני אוהבת שהילדים בבית,
ושאני לא צריכה לקום בשבע בבוקר אבל חשבתי שזה יהיה לי יותר קל".
אילנית שיתפה שברגע שנסגרה הדלת של הגן היא בכתה במשך רבע
שעה והיה לה קשה לעכל את זה שהשאירה את אריאה במקום שהוא
לא הבית שלה ובלעדיה.
היא המשיכה לתאר: "נגמר לי הקול. חשבתי שאלירז יהיה הכי גרוע,
טעיתי. זה היה לי קשה ברמות".
אילנית הייתה נרגשת שדיברה על אריאה ונראה שהימים
האחרונים לא היו פשוטים עבורה!
אילנית לוי מרגשת במסר מפתיע!
ומה היא חושבת על אלירז בתהליך המורכב שעברו?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה