יום שבת, 17 בספטמבר 2022

מפתיע! ריוואה חושפת בראיון: "אין סיכוי שאתחתן עם בחור יהודי"! וזאת הסיבה!

ריוואה שהייתה העונה דיירת באח הגדול
וכמעט עלתה לגמר ,מדברת בראיון מורחב לynet,
על התקופה בתוך בית האח הגדול וגם על העתיד!
ריוואה משתפת בדעתה על הזוגיות של נתנאל ודיאן
וגם על השיחה שלא הייתה עדיין עם אביה!




אחת הדיירות הבולטות העונה היא ריוואה היא הייתה קרובה 
מאוד לגמר הגדול של העונה וברגע האחרון הודחה,
למרות ההדחה ריוואה כבר חושבת על היום של אחרי 
האח הגדול ומנסה למנף את דקות התהילה ולפתח את
הקריירה שלה.

ריוואה משתפת בכמות האהבה שהיא מקבלת: "אני עדיין לא מעכלת את 
כל מה שקורה, אני בהלם מוחלט. אני לא מבינה מה זה הדבר הזה".
ריוואה חושפת את הסיבה שנכנסה לאח הגדול: "אחת הסיבות הייתה לקדם 
את העסק המשפחתי שלנו ולקבל חשיפה (לרסלאן ומשפחתה יש מסעדת
כנאפה, "כנאפה כעכ").
ריוואה משתפת על כך שלא דיברה עם אביה: "עוד לא יצא לנו לדבר,
אני מחכה לעשות את זה פנים מול פנים. אני אגיע, אחבק אותו, אעדכן אותו".
ריוואה משתפת בדעתה על האם הזוגיות של נתנאל ודיאן יחזיק
בחוץ: "יכול להיות שמה שהיה ביניהם בבית היה אמיתי אבל אני
לא יודעת כמה זה ישרוד בחוץ".
נראה שההתבטאות המפתיעה ביותר של ריוואה בראיון הוא ההחלטה
לחשוף: "אין סיכוי שאתחתן עם בחור יהודי"
זאת הסיבה שהיא לא מתכוונת להתחתן עם גבר יהודי!
צפו בקטע שחשף את הראיון! לחצו כאן למטה לאחר מכן הקטע נפתח לצפייה:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה