יום ראשון, 22 בינואר 2023

הלם! דיאן שוורץ הותקפה בשידור חי על ידי שמחה גואטה ופרצה בבכי! זאת הסיבה!

דרמה גדולה בתוכנית הדו"ח היומי שמשודר ברשת
בשעות הצהריים, התוכנית שעוסקת בבידור ובתוכניות
ריאליטי גורמת בימים האחרונים לעניין רב כאשר במשדר הקודם
שמחה גואטה פתחה על אוהד ועוררה סערה גדולה ועכשיו היא מחליטה
לצאת בגלוי נגד דיאן שוורץ!




דיאן לא הייתה מוכנה לזה ובמהלך הפאנל בשידור חי שמחה החליטה להגיד
את כל מה שהיא חושבת. הכל החל עוד בראיון של דיאן מלפני כמה ימים
היא נשאלה בראיון שנערך בהשקה על תמיכתה באדר כהן, שאיבדה את ידה
בתאונה במקסיקו. שוורץ ענתה: "היא כוסית, אז חשבתי שבטוח היא
עוקבת אחריי, והיא באמת עקבה אחריי".
מי שפחות התחברה לתשובה שלה היא שמחה גואטה שהחליטה להגיד 
בשידור חי את כל מה שהיא חושבת על דיאן!

גואטה החליטה להביע את דעתה על המקרה,דיאן הנסערת התחילה לבכות,
וענתה לה בחריפות: "אנשים כמוך פוגעים בי. אז אני שמה את זה על השולחן, 
כי זה לא מה שאמרתי בראיון."
עוד ענתה: "אני מנסה להגיד את זה כבר חמש דקות ואת לא נותנת לי להשחיל משפט. 
זה שאת מדברת עם הידיים ככה, גם אני יודעת לדבר עם הידיים להזכירך".
שמחה נראתה לא מרוצה מהתשובה של דיאן והתנועות הידיים ורמזה לה
על מה שעברה אחרי האח הגדול,אלא שדיאן אמרה שהיא מאחורי זה!
בהמשך דיאן המשיכה לזעום על שמחה: "אמרתי שאדר כוסית, יפה, מוכשרת 
אמרתי הרבה יותר מה-15 שניות האלה ובחרו לקחת את זה."
היא המשיכה: "אני נורא אוהבת את הגוף תקשורת הזה, אין לי בעיה  תקחו, 
תעשו את זה ויראלי אבל תנו לי את מה שאמרתי, בדיוק כדי שאנשים כמוך 
ידעו מה אמרתי ולא יחשבו שאמרתי רק שהיא 'כוסית', כי יש בה הרבה מעבר".
חברי הפאנל הנוספים נטלי דדון וטילטיל היו בהלם 
מהתגובות והחריפות ואוהד בוזגלו שישב בניהם היה חוצץ וניסה
להרגיע את הרוחות! הדרמה המטורפת מהשידור החי!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה