יום ראשון, 22 בינואר 2023

מפתיע! אחרי שבר עברה לגור עם בן זוגה אליאב היא משתפת בדמעות: "זה כל כך קשה!"

בר כהן החליטה לשתף את העוקבים שלה בימים
הקשים שהיא עוברת מאז שעברה לגור ביחד עם אליאב
ובנה ליאו בראשון לציון, המעבר קרה לפני מספר ימים
אחרי טיול של בר ואליאב לאמסטרדם, בר עוד ממתינה לריהוט
והמעבר כך מתברר לא עבר בצורה חלקה.




בר כהן ואליאב טעטי שהכירו בבית האח הגדול והרבה לא נתנו
סיכוי לזוגיות בניהם, עשו את הצעד המתבקש שעברו לגור ביחד,
בר עזבה את ירושלים והייתה גרה בתקופה האחרונה אצל אמא
שלה יחד עם בנה ליאו שהיא מגדלת כאשר בן זוגה לשעבר חי
בארצות הברית.


מאז הגמר של האח הגדול בר משתפת כמעט כל דבר שקורה בחייה,
היא החליטה לשתף גם את הרגעים הפחות נעימים, בר התלבטה 
אם לעלות את התיעוד שלה שהיא בוכה אבל החליטה שגם ככה העוקבים
ראו אותה ברגעים לא פשוטים בבית האח הגדול והחליטה לשתף
את הרגעים הלא נעימים מאז שעברה לגור עם אליאב: "אמא שלי עכשיו
הלכה והיא מה זה בכתה וזה גמר אותי" שיתפה בעודה מנגבת עוד דמעה.
עוד הוסיפה: "אני ואמא גרנו יחד מאז שליאו היה בן שמונה חודשים וממש
גידלנו אותו יחד. זה מה זה קשה. זה משמח, זה בכי של אושר אבל זה קשה
אנחנו כל כך רגילות אחת לשנייה והיה לה כל כך קשה ללכת" בר המשיכה
לשתף בדמעות: "אני מרגישה קצת אשמה, היא מאוד התרגלה לליאו והוא
בתכל'ס של שתינו ואני כאילו לוקחת אותו ממנה וזה קשוח."
איך הגיבה בר לכך שעברה לגור עם אליאב?!
מסתדרים או פחות?!
.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה