יום שלישי, 31 בינואר 2023

עינב בובליל חושפת בכאב: "כאב לי, אתמול בלילה ממש בכיתי"

עינב בובליל שרק לפני מספר שבועות ילדה
את בתה ריף, והראתה לפני כולם כמה התקופה
שהיא עוברת תקופת חופשת הלידה טובה עבורה,
אלא שעינב החליטה לקצר את חופשת הלידה 
ולחזור לעבודתה, מה שגרם לה לקושי רב.




עינב שהפכה להצלחה גדולה בתחום האיפור, הפכה למבוקשת
מאוד ויש כלות רבות שהמתינו לחזרה שלה לעבודה, ואכן
זה קורה, בשעות האחרונות שיתפה עינב את העוקבים, ברגעים
הלא פשוטים שהיא עוברת מאז שקיבלה את ההחלטה שקיבלה
לחזור לעבודה ולהפסיק את חופשת הלידה אחרי חודשיים.

היא החליטה לשתף את העוקבות: "בנות, אתן זוכרות שמחר זה הראשון 
בפברואר ואני חוזרת לעבודה, נכון?", היא הוסיפה: "נגמרה חופשת הלידה שלי, 
שהייתה חופשת הלידה הכי כיפית בעולם והכי רגועה".
היא המשיכה: "ואני לא יודעת איך אני אעשה את זה, אני ברגשות מעורבים. 
מצד אחד, אני מאוד שמחה לחזור לעבוד, לצאת מהבית לשגרה. מצד שני,
איך אני אעזוב את ריפי שלי?".
היא המשיכה לשתף: "למרות שאימא שלי תשמור עליה והיא בידיים טובות, 
אבל עדיין התרגלתי אליה, להיות איתה כל היום",שעתפה באכזבה:"ועוד 
במזג האוויר הזה להוציא אותה. "
בהמשך הצטערה שסיימה את חופשת הלידה מוקדם: "בקיצור, בדיעבד הייתי 
צריכה לקחת שלושה חודשים להיות איתה. לא יודעת מה מיהר לי לחזור ככה 
מהר לעבודה. לא חשבתי שאני ככה אתמכר אליה ברמות כאלה קשות,
ויהיה לי כל כך קשה".
עינב משתפת בימים הלא פשוטים שעברה
וחושפת לראשונה פרט מפתיע!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...