יום שלישי, 31 בינואר 2023

לא פשוט! דיירת האח הגדול שכולם מכירים משתפת במצבה הרפואי: "המצב לא משתפר! נכנעתי!"

כולנו הכרנו אותה עוד לפני שנכנסה לבית האח הגדול
בעונת ה vip והכניסה שלה לתוך הבית גרמה לחשיפה גדולה
יותר למעקב של צופים רבים אחריה גם היום!
בימים האחרונים היא החלה לשתף במצבה הבריאותי
ובמה היא עוברת: "נכנעתי, המצב לא משתפר!".




יוצאת האח הגדול שרצתה רק לנפוש בפריז לא ציפתה שזה מה
שיקרה שתחזור לארץ,כאשר היא החלה להרגיש לא טוב.
מתברר שהיא החלה לחלות והיו לה תסמינים של שפעת ועל כך
שהיא מנסה להמשיך בשגרה והיא לא מצליחה: . "אז ישנתי עד עכשיו.
אני בהלם מעצמי. התמסרתי לגוף שלי, ונתתי לו לנוח, וזה לא קורה
לי בדרך כלל. חזרתי מפריז חולה, ונלחמתי בגוף שלי, עם השפעת,
עד שהיום נכנעתי."


היא החליטה להמשיך ולשתף את העוקבים במצבה הבריאותי:
"אני לא מרגישה טוב כבר כמעט שבוע, ועשיתי כבר שתי בדיקות קורונה
שיצאו שליליות בגלל שהמצב לא משתפר..."
בהמשך היא שיתפה בתוצאות הבדיקה "ברוך השם אין לי קורונה, אבל
השפעת הזאת קשה ומתמשכת".
בני המשפחה מודאגים מאוד ממצבה וכך גם העוקבים ששלחו
לה הודעות ודואגים לשלומה!
דיירת האח הגדול שכולם מכירים חושפת את מצבה
הבריאותי !
מחליטה לחשוף את עצמה!
.



מדובר במירי כהן!
אמא של אלין! נחשף!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...