יום שני, 27 בפברואר 2023

אחרי שכעסה על העוקבים ומחקה את כל הפוסטים! אביבית בר זוהר עוזבת!

ימים מורכבים עוברים על אביבית בר זוהר,
אביבית שהחלה בהכנות לקראת החתונה שלה,
מוצאת את עצמה מתעסקת בנושאים שהייתה מעדיפה
לוותר, רק לפני כמה ימים זעמה על ליהיא גרינר שהעלתה
קטע סטאנד אפ על אביבית ולעגה עליה,אביבית נעלבה וניתקה קשר מליהיא!




אלא שזה לא נגמר כאן ביממה האחרונה העלתה אביבית פוסט
מפתיע שבו כתבה: "נגמר הקרקס!" אביבית מחקה את כל 
התמונות שלה מהאינסטגרם מהתחלה מדובר במעל 2000 פוסטים.
ובהמשך חשפה למה עשתה זאת כאשר היא מפנה את הכעס שלה
כלפי אותם מגיבים נגדה: "תוך כדי שהצחקתי אתכם אתם גם זלזלתם בי.
ותוך כדי שזלזלתם בי אתם גם השפלתם אותי, ותוך כדי שגם השפלתם אותי
העזתם גם לבזות אותי. אתם יודעים מה זה לבזות אדם במשך שנים?".


אביבית המשיכה לשתף: "זה עונש שאין לו כפרה מאלוהים, אבל אתם עשיתם את זה.
אני עדיין יושבת ורואה טוקבקים, ואני רואה מילים קשות , קשות. והבנתי שזה לא מגיע לי, 
מגיע לי יחס של מלכה, מגיע לי יחס של מלכת אנגליה עם
שרביט וכתר. אני אישה טובה, אני לא פוגעת באף אדם. "
אביבית המשיכה לזעום: "די! כמה אפשר להיות שק חבטות של מדינה שלמה? אתם 
לא רוצים לתת לי תכנית טלוויזיה? אל תתנו לי! אתם לא רוצים לתת לי הנחיה, 
קמפיין, אודישן?!" היא המשיכה: "אני 12 שנה פה פצצת רייטינג מהלכת! אל תתנו! 
אתם לא עושים טובות! אבל אל תבזו אותי. אני לא פגעתי באף אדם מכם."
אביבית קיבלה מאות תגובות תומכות אחרי שהחליטה לחשוף בפני
כולם מה היא עוברת בתקופה האחרונה!
ויממה אחת בלבד אחרי שעוררה סערה החליטה 
לעזוב ולעשות צעד מפתיע בחייה יחד עם ארוסה!
זה מה שעשתה אביבית!
.



בזמן מפתיע אביבית
עברה דירה יחד עם
בן זוגה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...