יום שלישי, 28 בפברואר 2023

לא פשוט! אדל בספלוב חושפת: "חליתי בסרטן בבלוטת התריס ועברתי ניתוח להסרת הגידול!"

אדל בספלוב שמשתפת כמעט בכל דבר בחייה האישיים
באינסטגרם, מעלה הרבה רגעים משפחתיים וגם משווקת
מספר מוצרים, אלא שלאחרונה היא עברה ניתוח והחליטה
לשתף גם ברגעים הלא נעימים ולחשוף באמת מה ההליך
שעברה לאחרונה!




לפני מספר שבועות אדל שיתפה שהיא עברה ביופסיה בגרון 
אחרי שמצאו שם גידול הרופאים לא לקחו סיכון ורצו לבדוק
אם הוא מסוכן, לפני שלושה שבועות אדל קיבלה את הבשורה המרה
ושיתפה: "לפני שלושה שבועות טלפון מאיריס, הרופאה האנדיקרינולוגית 
שלי המדהימה, אמרה בואי אלי למחלקה, הגיעו תוצאות. עכשיו כמו שאני 
רואה סרטים כשקוראים למישהו לבוא למחלקה זה לא טוב. אמרתי 
לה בטלפון בקול של בכי: 'איריס מה יש לי סרטן?'. אומרת לי: 'כן, סרטן בבלוטת התריס'".

אדל המשיכה לשתף: "אני אישה מאוד חזקה, פרצתי בבכי. הייתי לבד בבית. 
בכיתי כמו שלא בכיתי מהלידה של ליב. לא הבנתי כל כך מה יש לי. קראתי 
ישר למאץ' שהגיע בטיל מהעבודה וכמובן חמי קובי, טלפון לחמותי טלי שהיא 
עוד שניה התעלפה, הייתה בהולנד, וטלפון לסבתא שלי שפשוט קרסה לרצפה. 
כולנו פשוט ברגע אחד לא הבנו מה יש לי חוץ מהמילה סרטן שעשתה לכולנו התקף לב".
אדל תיארה את מה שעברה: "ואז טלפון נוסף  איריס מסבירה לי שזה סרטן 
שההחלמה שלו היא עד 100%. גיליתי אותו בשלב ברוך השם יחסית מוקדם. "
היא הוסיפה: "צריך ניתוח כריתה של בלוטת התריס וזה בעזרת השם מאחורי, ואז 
התחלתי את התהליך. אתמול עברתי ניתוח לכריתה של בלוטת התריס, הגוש היה 
לא קטן אבל כמו שאתם מכירים אותי הכל קטן עליי".
אדל שיתפה במה שהיא עוברת בימים האחרונים ועל כך שהיא מקווה
שזה מאחוריה! ברגע אישי החליטה לחשוף את
כל מה שעברה בתקופה האחרונה!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...