יום ראשון, 2 באפריל 2023

זוכת הישרדות אלית עונה לביקורת נגדה ועוקצת: "כל מי שמדבר שיאכל את הכובע"

אלית מוסאיוף היא הזוכה הגדולה בהישרדות,
במקום להתעבק בחגיגות הניצחון שלה, נראה 
שאלית עסוקה לא מעט במה שקורה מסביב והתגובות
על כך שלא הגיע לה לנצח בגמר הישרדות!
עכשיו היא מגיבה לביקורת נגדה!




הניצחון של אלית בגמר הישרדות היה ברור וברוב קולות!
סהר היה היחידי שקיבל קול אחד בלבד  וכל שאר הקולות 
הלכו לאלית, למרות הניצחון המוחץ זה לא הרשים את הצופים
שחלקם טענו שזה לא מגיע לה בכלל והיא לא עשתה דרך כמו 
גל או טל, מנגד קמו הרבה קולות להגנתה.

הסערה ברשת שגרמה לתגובות רבות, גרם לאלית להתייחס לאותה
ביקורת שקיבלה ,בראיון לישראל היום לערן סויסה היא מגיבה.
היא רמזה: "לאורך העונה היו פרסומים וכל מיני הדלפות, אבל לא 
האמנתי לשום דבר. עד שזה לא מגיע - זה לא שלי".
על החשש שאולי תפסיד אמרה: "ברגע שפתחו את הקול הראשון 
ואמרו 'סהר' תהיתי אולי יהיה תיקו. ברגע שהקולות נפתחו, 
הלב שלי דפק על 3,000".
אלית התייחסה לתגובות והביקורת שקיבלה ועל כך שהמושבעים
עשו זאת כדי לסגור עם טל וגל חשבון: "אני גאה בדרך שלי. יש 
הרבה תגובות, אבל בסוף אני זכיתי והוכחתי שאני יכולה. כל מי 
שמדבר - שיאכל את הכובע. "
עוד אמרה: "נכון שאנשים אחרים היו פייטרים ואסטרטגים, אבל 
עובדה שאני ניצחתי ברוב מוחץ. כנראה עשיתי משהו טוב".
אלית התייחסה למהלכים שהיא יזמה: "אני עשיתי דברים בשקט, 
הובלתי שני מהלכים שהם ה־מהלכים - להדיח את ספיר ולהוביל מהלך על מאיה".
מה קרה בדיוק על האי בזמן ההצבעה?
איך הגיבה אלית לטענות נגדה?למי התכוונה?
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...