יום ראשון, 2 באפריל 2023

מדאיג! כוכבת האח הגדול חשפה את הדרמה הרפואית שעברה: "הייתי נכה לגמרי!"

דיירת האח הגדול שכולם מכירים אותה, החליטה לחשוף
את מצבה הבריאותי ומה שעברה לאחרונה, העוקבים
היו המומים ודאגו לשלומה, אותה כוכבת ניסתה להסביר את
מצבה ולנסות להזהיר נשים אחרות במה שהיא
עוברת, מחליטה לחשוף את עצמה!




אם התרגלנו שכוכבי רשת משתמשים בפלטפורמה כדי למכור
מוצרים או להציג את חייהם בצורה חיובית, מתברר שלא
כל המפורסמים בוחרים לנהל את חשבון האינסטגרם בצורה כזאת,
יוצאת האח הגדול שיתפה את העוקבים בימים הקשים שעברה, כאבי
התופת ומצבה הבריאותי.


היא החלה לשתף ואמרה:"אני רוצה לשתף אתכם במשהו שעבר עליי",
עוד הוסיפה: "סיפרתי לכם שנתפסה לי הרגל, שרירי אחורי. אחר כך זה
עבר לקדמי, אחר כך למפרק, ולא הבנתי למה זה קורה".
היא הוסיפה שהחלה בטיפול והוסיפה:"לא היה לי שום דבר ברגל מלבד
הכאב הבלתי נסבל", הוסיפה: "אחרי כמה ימים הכאב חלף. סיפרתי לכם
אחרי יומיים שאני מרגישה נפלא ושזה 90 אחוז מאחוריי. מי בכלל חשב
שאחרי יומיים יחזור לי הכאב. מה זה כאב? כוכבים!".
בהמשיך אמרה בכאב: "אי אפשר לזוז, אי אפשר לשבת. הייתי נכה".
"אז התחלתי שוב עם הכדור, ואחרי כמה ימים פתאום החלו להופיע מין
כתמים כאלה מוזרים בעור באזור הרגל. אז אמרתי 'אולי אני אלרגית לכדור'."
עוד הוסיפה: "חלף עוד יום והכתמים החלו להתפשט. נוצרו שלפוחיות.
התחושה הייתה כאילו מדוזה דבוקה לי לירך".
היא שיתפה בכל התופעות שהרגישה עד שבסוף חשפה: "יש לי שלבקת חוגרת".
יוצאת האח הגדול ניסתה לעלות את המודעות לנושא ונראה שהיא הצליחה
בעקבות התגובות הרבות שקיבלה!
מי כוכבת האח הגדול שהחליטה לחשוף את עצמה?!
.



מדובר בדנה רון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...