יום שבת, 15 ביולי 2023

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית
האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף
אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית!
עכשיו אחרי שקצת התאוששה היא מחליטה לספר
מה הוביל אותה לפרישה ומתברר שזה לא בדיוק געגועים.




במהלך העונה לין שיתפ שהיא מתגעגעת לילדה שלה ולמשפחתה,
היו לה מחשבות בעבר לעזוב את הבית ובעבר זה כמעט קרה,
אלא שלין החליטה להישאר בתוך הבית!
במהלך יום שישי היא החליטה לעזוב באופן רשמי את
בית האח הגדול והשאירה את כולם המומים.


בתגובה שהוציאה אמרה: "אני קודם כל רוצה להגיד תודה רבה 
מכל הלב לכל מי שתומך בי. זה עושה לי כל כך טוב על הלב לראות 
את כל האהבה שלכם".. היא המשיכה: "חודש וחצי זה לא קצת. לקחתי 
את מה שרציתי לקחת איתי הביתה, ובנקודה שהרגשתי שזה הזמן שלי 
לעזוב, אז גם זה קרה."
בזמן שדיירים שהודחו במהלך השנים היו כאלה שהעבירו ביקורת נגד ההפקה,
לין בחרה להגיב אחרת: "אין לי שום מילה רעה על ההפקה, על הליהוק,
או על הפורמט. ידעתי לאן אני נכנסת, ועשיתי זאת בגדול".
אלא שבהמשך החליטה לחשוף לין לחשוף בין היתר מה הוביל אותה
להחליט לעזוב ולא מדובר רק בגעגועים למשפחה: "המצב שלי בבית 
בזמן האחרון לא היה הכי נוח. מצבים שלפעמים היו מסתכלים 
על הצלחת שלי, ושיח לא תמיד נעים..."
לין חושפת שהערות על האוכל שלה ומה היא אוכלת גרמו
בין היתר לעזיבה! ההתבטאות גרמה סערה ואצבע מאשימה
הופנתה דווקא להפקה שלא טיפל בזה!
אלא שלין מחליטה לחשוף מה עוד קרה מאחורי הקלעים!
.



תגובה 1:

  1. היי חברים, אני קדם איזבל, אני חדש כאן אני לא יודע איך הדברים עובדים כאן, אבל קראתי כאן תגובות טובות ואני אוסיף קצת מהחיים שלי כי זה יהיה שימושי עבור רבים אנחנו כאן, מחפשים תשובות ומערכות יחסים לפתרון בעיות. הייתי במערכת יחסים עם סמול ארבע שנים, הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו, אבל הכל היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי לבעלי, ביקשתי ממנו על כל מה שהבטחתי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה של מערכת היחסים שלי עם עמית לעבודה והיא הציעה לי לפנות אל מטיל אהבה שיוכל לעזור לי לעשות כישוף אהבה כדי לקבל גבר הביתה, אבל אני אישה שמעולם לא האמינה בקסם, היה לי אין ברירה, ניסיתי, יצרתי קשר עם מטיל כישוף והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר תוך שלושה ימים, האקס שלי יחזור אליי תוך שלושה ימים, ד"ר אפטה זרק כישוף באוויר ו כל קסם כתיב אחר שלו למקדש בשמי באמצע הלילה. באופן מפתיע, היום השני היה בסביבות הצהריים. 16.00 קיבלתי טלפון ממספר לא ידוע, בעלי לשעבר התקשר אליי, כל כך הופתעתי שעניתי לטלפון שלי, כשראיתי שזה בעלי, הייתה לנו שיחה ארוכה וכל מה שהוא אמר זה שהוא מצטער . כי הכל היה לא בסדר, הוא אמר שהוא רוצה שאחזור אליו כדי לאהוב אותי כל כך הרבה יותר. כל כך שמחתי והלכתי אליו, איך התחלנו לחיות יחד באושר עד היום. מאז, הבטחתי לחלוק את החדשות הטובות שלי עם משחקי אהבה שעובדים בצורה מושלמת ללא תופעות לוואי. יש לי כוונה חזקה שמישהו שאני מכיר שיש לו בעיות בזוגיות יכול להועיל לאדם כזה בכך שהוא מפנה אליו את בודק האיות האמיתי והחזק היחיד שעזר לי לפתור את בעיית הנישואים שלי. email:drapata4@gmail.com אתה יכול לשלוח לו מייל אם אתה צריך עזרה במערכת היחסים שלך אתה יכול ליצור איתו קשר ב-whatsapp ו-viber עם המספר הזה: (+22958359273)

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...