יום שבת, 15 ביולי 2023

הבית סוער! ככה הגיבה ספיר אחרי שהאקס שלה נכנס לבית האח הגדול! אברהם חושש?!

ספיר בורגיל התכוננה לרגע הזה אחרי
שכבר קיבלה מסר ביום חמישי דרך הפתק שיצאה
מהמכונה שהאקס שלה נכנס לאח הגדול,אלא שהיא
לא בדיוק ידעה במי מדובר,אחרי שראתה את אורי נגר
היא הייתה בשוק! אברהם מעכל גם?!




שבת מתוחה עברה על דיירי האח הגדול שציפו לפגוש
בדיירים החדשים,ספיר ואברהם התכוננו לרגע הזה,
הם עשו שיחה על מה שעומד לקרות אלא שאף אחד 
לא ציפה אותם לכניסה של אורי!
לפי הדיווחים הם היו ביחד שהיו צעירים מאוד בקשר
שלא היה ארוך במיוחד.




אחרי הפרידה כל אחד המשיך בדרכו, אורי נגר התחתן 
בנתיים והפך לאבא ל 2 ילדים, אלא שהזוגיות לא החזיקה 
והוא התגרש,עכשיו שהוא פנוי הוא נכנס לאח הגדול,
להחזיר לעצמו את ספיר? מי ששמח לראות אותו הוא שניר
שמאוד אהב את אורי ומכיר אותו אישית!
הדיירים היו יחד עם ספיר בהלם ולא האמינו שזה
קורה לה, האם אברהם צרים להתחיל לחשוש?!
ספיר בהלם שמדובר באורי ומעכלת את המפגש
בניהם בתוך בית האח הגדול!
ככה הגיבה ספיר אחרי שעבר השידור החי מהבית!
הדרמה נחשפת! אברהם חושש?
.:




תגובה 1:

  1. אני ובעלי לשעבר נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריוני. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא יכלה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה עשתה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-Gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר / WhatsApp שלו:(+22958359273)

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...