יום שבת, 18 בדצמבר 2021

בנתק?! רוסלנה רודינה חושפת: "יאן ואני לא היינו בברית של אייל ודניאל" מה הייתה הסיבה?!

אייל גולן ודניאל גרינברג חגגו ביחד עם 500
אורחים את אירוע הברית לבנם רון, חברים
ומפורסמים רבים הגיעו להרים,מי שלא נכחה והחליטה
לא להגיע היא האקסית רוסלנה רודינה ובנה המשותף 
שלה ושל אייל ,יאן.




חגיגות הברית של רון גולן אמנם נגמרו אלא שכעת נחשפים
כמה פרטים שלא היו ידועים, במהלך ראיון של רוסלנה אצל אופירה
וברקוביץ, חשפה רוסלנה שכן הוזמנה לאירוע אך לא הגיע,
הקשר של אייל ורוסלנה האקסית הפך ליציב וחברי מאוד וזה
אחרי קשיים שעברו אחרי שנפרדו.

למרות הקשר הטוב שהיה לאחרונה רוסלנה החליטה לא להתייצב 
לאירוע המדובר,מתברר שהיא לא היחיד ה וגם אופירה שהוזמנה
לא נכחה באירוע, אבל הפעם לא מדובר בנתק חברי ככה זה לפחות נשמע,
לאופירה היו צילומים לפרסומת עד 1:00 בלילה. מי שיצאה להגנתה בשידור היא רוסלנה, 
כששיתפה שגם יאן לא הגיע לברית של אייל ודניאל.
אייל ניסה להקשות ושאל את רוסלנה איך היא מרגישה שדניאל מעלה
תמונות ביחד עם יאן: "כל פעם שהיא מעלה תמונות איתו אני משתפת", 
היא הוסיפה: "זה חלק מהחיים שלו. אין לי בעיה עם זה. יאן מאוד שותף לזה, 
הוא אוהב. דניאל ואני לא חברות, אבל אנחנו חלק ממשפחה לטוב ולרע".
רוסלנה ניסתה לאורך הראיון להראות שהכל בסדר סביב המשפחה וגם
ביחסים מול אייל גולן ודניאל למרות שכאמור החליטה לא להגיע
לאירוע במהלך, עכשיו היא גם חושפת את הסיבה שלא הגיעה לחגוג איתם!!
לא תאמינו למה רוסלנה לא הגיעה לאירוע הברית של רון גולן?!
.



רוסלנה טענה
"אני לא קשורה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה