יום ראשון, 19 בדצמבר 2021

הגרוש של טהוניה מגיב לטענות על אלימות: "כל המדינה תדע את הפרצוף האמיתי שלך!" בדרך לבית המשפט?!

הדרמה ממשיכה להתפתח ולהסתבך, אחרי הראיון
המסעיר של טהוניה בחדשות 12 שבמהלכו חשפה 
שהיא הייתה בזוגיות אלימה וחששה להיות הקורבן 
הבא, שעות אחרי שידור הכתבה מי שהיה בעלה 
מחליט להגיב וגורם לסערת ענק!




הכל התחיל בכתבה ששודרה במהלכה היא שיתפה: "הקנאה והאובססיה
והרצון לדעת כל דבר. ואם היה משהו ששמתי ולא היה נראה לו בעין, לכי תורידי."
היא המשיכה לשתף: "היה לנו ויכוח על משהו ואני התעסקתי בטלפון. הוא היה
רושם לי שמות של גברים שהייתי איתם. אין לי כוח להסביר את עצמי,
להתחיל לתרץ ולהסביר כל הזמן שלא היה ולא נברא, לקח אותי לפוליגרף והלכתי".


במהלך כל הראיון טהוניה לא שיתפה באיזה בן זוג מדובר ולא נתנה פרטים, אלא
שהגרוש של טהוניה, טוען שמדובר בו והחליט לעלות פוסט שמבהיר את עמדתו:
"ככה זה שאת בלי כישרון את חייה מכותרות עלובות. עד היום שתקתי וניסיתי
בכל דרך לשמור על הכבוד האבוד שלך, בכל זאת האמא של הילדה שלי.
קחי בחשבון שכל המדינה תדע את הפרצוף האמיתי שלך."
הוא המשיך וטען: "את האחרונה שיכולה לתת דוגמא לנשים, בגלל כמוך יש נשים
שבאמת סובלות. עושה עלי כותרת בשביל לפרסם חנות פרקטים?"
בן משה המשיך וטען: "עלובת החיים. כל המדינה תדע למה פירקתי את הבית.
להבדיל ממך לי יש סרטונים, קבלות והוכחות. לך יש נייר טואלט".
הפוסט עורר סערת ענק ובן משה קיבל תגובות רבות,רובן נגד התנהגותו,
בעקבות התגובות הקשות שקיבל בן משה החליט לסגור את הפוסט לתגובות.
ואיך טהוניה הגיבה לפוסט?! בדרך לבית המשפט?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה