יום רביעי, 7 בדצמבר 2022

הלם! אילנית לוי חושפת לראשונה בחייה: "התביישתי בהורים שלי!" חושפת את הסיבה!

אילנית לוי שהתפרסמה לראשונה אחרי שזכתה
בתור מלכת היופי של ישראל, התחתנה עם אייל גולן
והם הביאו יחד 2 ילדים לעולם ליאם ואלין.
באותה תקופה הם היו הזוג של המדינה והתראיינו בכל
הזדמנות גם אחרי שהתגרשו הם המשיכו לככב באתרי הבידור!




במהלך כל השנים אילנית התראיינה בעיקר על משפחתה, 
על החיים המקצועיים,השקות ואירועים וכמובן על האקס אייל 
גולן ובהמשיך על הזוגיות עם אלירז שדה.
לאורך כל התקופה אילנית לא דיברה על הוריה ועכשיו היא
עושה זאת לראשונה.

בוועידת החדשנות של מרכז השלטון המקומי MUNIEXPO 2022, 
אחת האורחות שהגיעו להתארח הייתה המגישה והדוגמנית אילנית לוי.
בריאיון על הבמה לעיני כל הנוכחים, אילנית לוי דיברה בגלוי על תפקידה כאמא, 
גם לגדולים וגם לבתה הקטנה אריאה.
לראשונה אילנית הרגישה שהיא יכולה לספר על ההורים שלה בראיון
עומק לגיל ריבה החליטה לחשוף: "כשהתפרסמתי התביישתי בהורים שלי. אמא שלי 
לא יודעת קרוא וכתוב והמסע הזה דרך הסידרה לימד אותי להתגאות בהורים שלי."
אילנית המשיכה לשתף: "לא רציתי להיות עקרת בית כמו אמא שלי. ובסדרה הזאת 
הבנתי לא להתבייש באמא שלי. בזכות זה שאמא שלי לא ידעה קרוא וכתוב אבל 
ידעה לגדל ילדים ועשתה את זה באהבה ומשם יצאתי להיות מי שאני".
אילנית מחליטה לחשוף עוד פרט מפתיע על משפחתה!
אילנית בראיון אישי ומפתיע חושפת!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה