יום רביעי, 7 בדצמבר 2022

לא פשוט! דייר האח הגדול מהעונה חושף בכאב: "עובר תקופה קשה!"

דייר האח הגדול מהעונה מחליט לחשוף את התקופה
הקשה שהוא עובר, וחלק מהדיירים והחברים דואגים
לשלומו ומנסים לברר אם אפשר לעזור לו!
כולם זוכרים ומכירים את קאזם חלילה, דייר האח הגדול
שעורר תשומת לב לאורך כל העונה.




סיפורו האישי של קאזם גרם להתרגשות גדולה מצד הצופים,
כאשר הוא שיתף שיצא מהארון וקיבל תמיכה ממשפחתו שקיבלה אותו,
אלא שבעקבות החשיפה של קאזם תחילה משפחתו התנערה ממנו
בזמן שהוא היה בתוך הבית, כאשר הוא הודח מהבית אמו לא 
נפגשה איתו תחילה והוא לא יכל להגיע לכפר בעקבות איומים.

כמה ימים לאחר מכן הוא פגש את אמו ונראה שהוא חזר לחייך,קאזם 
תיעד לאורך התקופה הרבה מפגשים עם דיירי עבר ובילויים שונים.
אלא עכשיו הוא חושף במפתיע את התקופה הקשה שהוא עובר.
לאחרונה עוקבים רבים שמו לב שהוא נעלם ובעקבות כך החליט
לעדכן: "אני מפוצץ בהודעות באינסטגרם שאיפה אני, לאן נעלמתי 
והאם אני בסדר? אז קודם כל, רציתי להגיד לכם שאני בסדר,
פשוט עברתי תקופה קשה".
בהמשך הוא הוסיף: "אני עובר ימים לא קלים בתקופה האחרונה והייתי 
חייב קצת שקט, קצת לנקות את הראש, קצת שיהיה לי רוגע" הוא 
המשיך: " הייתי צריך קצת להירגע, לנשום. אני לא יכול להגיד לי
את כל הפרטים, לפחות כרגע".
מה עובר על קאזם בתקופה האחרונה אחרי 
שיצא מבית האח הגדול?!
הפרט שחשף את הסוד שהוא מסתיר!
..



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה